سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

قهرمانی تیم تهران در بخش بزرگسالان و تیم آذربایجان شرقی در بخش جوانان

در دومین و آخرین روز مسابقات، در رشته اسپرینت(سرعت) یعقوب کیاشمشکی از استان قزوین، امیررضا پور بیگ علی از اردبیل و ابوالفضل خطیبی از استان مازندران در بخش مردان اول تا سوم شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، روز گذشته و در دومین و آخرین روز مسابقات، در رشته اسپرینت(سرعت) یعقوب کیاشمشکی از استان قزوین، امیررضا پور بیگ علی از اردبیل و  ابوالفضل خطیبی از استان مازندران در بخش مردان اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان (آقایان)  امیررضا پور بیگ علی از اردبیل در جایگاه اول قرار گرفت. مهدی تیر از استان مازندران دوم شد و  امیرمحمد ابوالحسن زاده از استان آذربایجان شرقی سوم شد.

در بخش بانوان نیز ساحل تیر از استان مازندران، عاطفه صالحی از خراسان رضوی و  پرستو آبسالان از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند ، در بخش بانوان جوانان نیز پرستو آبسالان از آذربایجان شرقی اول شد و ملیکا میرزایی از آذربایجان شرقی و زینب زمانی نژاد از استان اردبیل دوم‌و سوم شدند.

در پایان این رقابتها در بخش تیمی نیز در رده سنی بزرگسالان تیم استان تهران با ۳۰۰ امتیاز اول شد . استان مازندران با ۲۲۸ امتیاز دوم و استان قزوین با ۱۹۲ امتیاز سوم شدند.

در بخش جوانان نیز تیم استان آذربایجان شرقی با ۳۲۰ امتیاز اول شد.استان اردبیل با ۲۹۵ امتیاز دوم شد و استان مازندران با ۲۲۵ امتیاز سوم شد.

گفتنی است این رقابتها یادواره شهید محمد شمس ناتری و کنگره شهدای ورزشکار بود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید