سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

کاپ توسعه جهانی هاکی روی یخ-لهستان؛

شکست تیم ملی کشورمان مقابل آرژانتین/ دختران ایران در رده سوم باقی ماندند

تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان امشب در سومین دیدار خود در کاپ توسعه جهانی هاکی روی یخ مقابل تیم آرژانتین به میدان رفت و علی رغم ارائه یک نمایش زیبا، نتیجه را به حریف کهنه کار خود واگذار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران که به دعوت فدراسیون جهانی هاکی برای شرکت در مسابقات کاپ توسعه جهانی در لهستان به سر می برد،در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی آرژانتین با سابقه ۲۵ ساله در هاکی روی یخ رفت و با نتیجه پنج بر یک شکست خورد ولی دیدار امشب با توجه به بدون امتیاز بودن ایرلند، تاثیری در جدول مسابقات نداشت.

گفتنی است تیم ملی کشورمان در این دیدار دروازه بان اول خود را به علت سرماخوردگی در ترکیب نداشت.

دختران ملی پوش کشورمان با برد ۶ بر ۲ مقابل ایرلند،شکست یک بر صفر مقابل کلمبیا قدرت اول این مسابقات و شکست ۵ بر یک مقابل آرژانتین، ۳  امتیازی و در جایگاه سوم جدول باقی ماندند.

طبق برنامه بازی ها، شنبه تیم دوم (آرژانتین)باید به مصاف تیم سوم(ایران)برود و برنده آن دیدار راهی فینال می شود تا با کلمبیا مدعی عنوان قهرمانی مسابقات به رقابت بپردازد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید