سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

کاپ توسعه هاکی روی یخ زنان جهان؛

کسب نخستین مدال در اولین حضور/ دختران شایسته ایران به مدال برنز دست یافتند

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان در اولین حضور جهانی خود به مدال برنز کاپ توسعه جهانی هامی روی یخ دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان امروز در چهارمین دیدار خود در کاپ توسعه هاکی فدراسیون جهانی این رشته که به میزبانی کشور لهستان برگزار می شود به مصاف تیم ایرلند رفتند و با پیروزی ۳ بر ۱ بعنوان سومی و مدال برنز این پیکارها دست یافتند.

ملی پوشان کشورمان هفته گذشته و در اولین دیدار خود نیز مقابل همین تیم به میدان رفته بودند که با نتیجه شش بر دو به نفع ایران به پایان رسیده بود.

نمایندگان کشورمان سپس در مقابل تیمهای کلمبیا و آرژانتین که سابقه ای چند دهه ای در این رشته دارند و از امکانات مناسب و چندین پیست برخوردارند به ترتیب با نتایج یک بر صفر و دو بر یک شکست خوردند تا کار برای کسب عنوان سوم یا چهارمی به دیدار پایانی و مقابل ایرلند برسد.

آنچه بیش از کسب مقام سومی این مسابقات ارزشمند است تجربه ای است که دختران ملی پوش کشورمان از حضور در این مسابقات کسب کردند تا فروردین ماه با آمادگی و تجربه بالاتری در بازی های آسیایی قزاقستان از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کنند و در مسابقات زمستانی هاربن چین( اسفند ماه سال 1403)نماینده شایسته ای برای کشورمان باشند.

گفتنی است مای لیدی حامی دختران ملی پوش کشورمان در این مسابقات بود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید