سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد

جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز و با هدف چگونگی همکاری و تفاهم نامه با پیست های اسکی سراسر کشور جهت بازگشایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، جلسه هیات رییسه فدراسیون امروز با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس آقایان، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، صادق کلهر کارشناس خبره آقایان، سید مجتبی صید رییس هیات اسکی استان  البرز و عضو هیات رییسه ، امیرعباس تقی زاده خزانه دار ،رضا اژدری عضو هیات رئیسه و نماينده هیات های اسکی استان ها در هیات رئيسه و رئیس هیات اسکی استان زنجان، غلامرضا بهشتیان رئیس کمیته امور استان ها و عضو هیات رئیسه، کاوه صدقی عضو هیات رئیسه و نماینده باشگاه ها در هیات رییسه و رستم زاده عضو هیات رئیسه فدراسیون برگزار شد.

چگونگی همکاری و تفاهم نامه بین فدراسیون اسکی و پیست های اسکی سراسر کشور جهت بازگشایی پیست ها ‌و صدور مجوز بهره برداری پیست ها از سوی فدراسیون از مهمترین موارد مورد بحث در این جلسه بود.

بنابراین مقرر شد تفاهم نامه همکاری متقابلی با توجه به آغاز کار پیست های اسکی ایجاد شده و کارشناسان رسمی فدراسیون کار بازرسی پیست ها را انجام داده و مجوز بهره برداری بعد از تفاهم نامه و بازرسی دقیق صادر شود.

همچنین مهندس غریب زاده که تولید کننده دستگاه های برف ساز است با دعوت هیات رئیسه در این جلسه حضور داشت و توضیحات لازم را در خصوص دستگاه های برف ساز ارائه کرد و مقرر شد پروپوزالهای مختلف به فدراسیون اعلام شده و فدراسیون مکاتباتی با ادارات کل استانهای فعال در اسکی و هیات های اسکی استانها داشته باشد تا چنانچه تمایل به خریداری دستگاه ها برای آغاز هرچه زودتر فصل اسکی و ماندگاری بیشتر برف وجود داشته باشد انجام گردد.

احسان اسماعیلی رئیس هیات اسکی استان کرمانشاه نیز به دعوت فدراسیون در جلسه هیات رییسه حضور داشت . وی که گزینه پیشنهادی برای تصدی پست کمیته همگانی فدراسیون بود پس از بیان برنامه های عملیاتی خود و با تصویب هیات رییسه کار خود را در کمیته همگانی به عنوان سرپرست این کمیته آغاز کرد.

همچنین در این جلسه در خصوص نرخ حق الزحمه مربیان و مدرسان فدراسیون اسکی و‌پیشنهاد افزایش این حق الزحمه، مورد تصویب هیات رییسه قرار گرفت و مقرر شد تا جدول نرخ جدید حق الزحمه به هیات های اسکی استانها و به تبع آن به مدارس اسکی  و پیست های اسکی کشور اعلام و اجرایی شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید