سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

تمرینات تیم اسکی صحرانوردی جوانان در قزاقستان / کنسل شدن مسابقات به علت برودت و دمای بسیار پایین

ملی پوشان جوان اسکی صحرانوردی کشورمان که برای حضور در کاپ اروپای شرقی به قزاقستان رفته بودند تمرینات خود را در این کشور ادامه می دهند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مسابقات کاپ اروپای شرقی در رشته اسکی صحرانوردی که قرار بود ۱۸،۱۷، و ۱۹ آذر به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شود به علت شرایط نامساعد هوا و کاهش دمای شدید کنسل شد.

ملی پوشان کشورمان که خود را برای حضور هرچه آماده تر  در المپیک زمستانی جوانان کره جنوبی (کمتر از دو ماه دیگر) آماده می کنند با ترکیب سه ورزشکار ( دو خانم و یک آقا) برای شرکت در این مسابقات به قزاقستان اعزام شده بودند ، با وجود کنسل شدن مسابقات تمرینات خود را در این کشور ادامه می دهند تا از این فرصت به عنوان اردویی مناسب جهت افزایش سطح آمادگی خود بهره ببرند.

ملیکا میرزایی و پرستو آبسالان در بخش بانوان و امیر محمد ابوالحسن زاده در بخش آقایان ورزشکاران اعزامی به قزاقستان بودند که امروز تمرینات خود را در دمای منفی ۳۷ درجه انجام دادند.

سمانه بیرامی باهر المپین و پرچمدار سابق کاروان ایران در المپیک زمستانی مربی تیم ملی در این اعزام است.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید