سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

فراخوان ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات برای برگزاری هرچه بهتر نشست هم اندیشی صاحب نظران و پژوهشگران ورزش های زمستانی

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در نظر دارد در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش قوی برای ایران قوی، نشست هم اندیشی صاحب نظران و پژوهشگران ورزش های زمستانی را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، کمیته پژوهش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با همکاری انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران در راستای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه ورزش، نخستین نشست هم اندیشی صاحب نظران و پژوهشگران ورزش های زمستانی را برگزار می کند.

این نشست هم اندیشی با هدف تدوین برنامه های کاربردی در رویدادهای ورزشی زمستانی در راستای تحقق هدف ورزش قوی برای ایران قوی برگزار خواهد شد.

همچنین از صاحبنظران، پیشکسوتان، روسا‌و مسئولان محترم هیات های استانی، ورزشکاران، مربیان، داوران و فعالان اسکی و ورزش های زمستانی دعوت می شود تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را حداکثر تا تاریخ ۲۲ آذر جهت برگزاری و مدیریت هرچه بهتر این نشست با مسئولان مربوطه و روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در میان بگذارند.

همچنین فدراسیون در نظر دارد پژوهش های علمی فرهیختگان این حوزه را در قالب سخنرانی در نشست مذکور لحاظ کند.

گفتنی است زمان و‌مکان دقیق نشست متعاقبا اعلام خواهد شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید