سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان:امروز نقطه عطفی در ورزش های نوین زمستانی در کشور است/با همدلی و تلاش آینده درخشانی در انتظار اسکی و وررش های زمستانی است

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در مراسم رونمایی از رشته کرلینگ گفت: امروز نقطه عطفی در ورزش های نوین و مدرنی است که خوشبختانه وارد ورزش کشورمان شدند و باید تلاش کنیم تا از پتانسیل موجود بهترین بهره را ببریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در مراسم رونمایی از رشته کرلینگ در پیست یخ ایرانمال گفت: امروز نقطه عطفی در ورزش های مدرن و نوپایی است که وارد کشور شده اند. بسیار خوشحالم و این باعث افتخار من است که توفیق خدمت گذاری در جامعه ای از ورزش را دارم که در بخش ورزش های نوین مثل کرلینگ ،هاکی روی یخ و اسکیت روی یخ کار خود را آغاز کرده است. گرچه هنوز در ابتدای کار هستیم ، جوانیم و باید بسیار تلاش کنیم .

وی افزود: همانطور که استحضار دارید امسال صدمین سالگرد بازیهای المپیک زمستانی است و سابقه ورزش ما به المپیک ۱۹۵۶ ایتالیا برمیگردد. شاید عملیات و فعالیت هایی باید دنبال می کردیم تا در یک مسیر خوب قرار بگیریم و همچون المپیک تابستانی موفق عمل کنیم اما هنوز هم دیر نیست. المپیک زمستانی با ۱۵ رشته در دنیا انجام می شود و بیش از ۲۵۰ مدال دارد و در حال حاضر رشته کرلینگ با سه رویداد خوب و نزدیک به ۹ مدال دنبال خواهد شد. شاید سخت باشد که در المپیک های نزدیک پیش رو حضور داشته باشیم  ولی حداقل میتوانیم با تلاش و برنامه ریزی حضورمان در المپیک ۲۰۳۰ را متصور باشیم.

نظریان ادامه داد: المپیک زمستانی پیش رو در هاربین چین برگزار می شود و امیدوارم  بتوانیم در ورزش های زمستانی غیر برفی هم نمایندگانی در آن داشته باشیم. در کرلینگ نیروهای توانمند و ستارگانی پیش قدم شده اند ،با تمام توان حضور دارند و من به صورت ویژه از تک تک آنها و از همه نیروهای خدمتگزار ویژه تشکر میکنم. امیدوارم در المپیک های آتی با کاروان ورزش های زمستانی، اسکیت روی یخ و هاکی روی یخ و کرلینگ حضور داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد:برای راه اندازی رشته های نوین زحمت زیادی کشیده شده است و فکرهای زیادی پشت آن بوده و ما تنها آغاز کننده راه هستیم. این نسل جوان و علاقه مندان پرشور و پر توان هستند و افتخار من است که این دوره شامل من شد و توفیق این را دارم تا این مسیر را آغاز کنیم. امیدوارم در آینده سکوهای خوبی را در ورزش های نوینی زمستانی بدست آوریم. ستاد آماده سازی بازیهای زمستانی را از ماه قبل راه اندازی کردیم و امیدواریم که در این مسیر با همدلی و تلاش و برنامه ریزی موفق باشیم و آینده درخشانی را برای اسکی و ورزش های زمستانی میبینم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید