سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه صمیمی المپین های اعزامی به کره جنوبی با رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون

نمایندگان اسکی آلپاین و صحرانوردی اعزامی به المپیک زمستانی جوانان کره جنوبی در جلسه صمیمی کمیته فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در راستای معرفت افزایی و دانش افزایی فرهنگی المپین های اعزامی به المپیک زمستانی جوانان ، امروز و پیش از بدرقه ملی پوشان اسکی آلپاین و صحرانوردی نشست دکتر فتحی رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون با کاروان اعزامی و مسئولان فدراسیون از جمله رئیس ،دبیر و مسئول کمیته آموزش در محل فدراسیون برگزار شد.
 
در این جلسه مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون ضمن تشویق و حمایت از فعالیت های ورزشی و ایجاد انگیزه و حمایت معنوی از ورزشکاران به بیان نظرات و تجربیات خود در زمینه فرهنگی- ورزشی پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران سفرای ایران در میدان المپیک زمستانی هستند تصریح کرد : ورزشکاران ما خود روی مسائل فرهنگی حساسیت ویژه ای دارند چرا که رفتارهای آنها به عنوان الگوی ورزشکاران ایرانی و مسلمان محسوب می شود و مسئولیت زیادی متوجه آنها است.

در ادامه رییس فدراسیون هم به بیان نقطه نظرات خود در خصوص حضور در این رویداد ‌و جایگاه ورزشکاران به عنوان نماینده اسکی و ورزش های زمستانی در المپیک زمستانی و ارائه فرصت و نمایندگی یک جامعه اسلامی -ایرانی به لزوم توجه به رفتارهای شایسته اسلامی ایرانی تاکید کرد.
 
همچنین دبیر و رئیس کمیته آموزش فدراسیون نیز با ارائه تجربیات گذشته خود در رویدادهای مشابه نقطه نظرات خود را عنوان و درخواست کردند در رابطه با موضوعات مختلف با حساسیت کامل و مسئولیت پذیری ویژه اقدام شده  و نسبت به رفتارها و مسائلی که نمایشگر یک ورزشکار مسلمان و ایرانی است توجه ویژه و شاخص صورت گیرد.

گفتنی است کاروان اسکی ایران با ترکیب ۵ ورزشکار در دو رشته اسکی آلپاین و صحرانوردی المپیک زمستانی جوانان در کره جنوبی حضور پیدا می کند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید