سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

به میزبانی هیات اسکی استان آذربایجان شرقی؛

برگزاری کلاس آشنایی با آزمون های تخصصی سنجش آمادگی جسمانی در اسکی بازان/ دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان با حضور پیشکسوتان و شورای معاونین اداره کل ورزش

کلاس آشنایی با آزمون های تخصصی سنجش آمادگی جسمانی در اسکی بازان به میزبانی هیات اسکی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی؛ علاوه بر برگزاری کلاس آشنایی با آزمون های تخصصی سنجش آمادگی جسمانی در اسکی بازان دیداری نیز با حضور مسئولان فدراسیون و کمیته استعدادیابی و پیشکسوتان با مدیر کل ورزش و جوانان این استان و شورای معاونین اداره کل برگزار شد.

در این جلسه دکتر فوطه بافان ضمن خیر مقدم به حاضرین برگزاری این دوره را نتیجه یک کار تیمی دانسته و از عوامل برگزاری تشکر کرد. همچنین از پوریاشاه مرادپور  به عنوان مربی المپین ها به جهت تلاش‌های فراوان در سالهای متوالی برای ورزشکاران قدردانی شد.

در ادامه آقای ستوده نژاد نیز بعد از خیر مقدم به میمهمانان از تلاش های اعضای هیأت اسکی استان آذربایجان شرقی تشکر کرد.

دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی نیز در این جلسه پس از قدردانی از زحمات تمام مسئولین برای برگزاری این دوره به اهمیت ورزش و به ویژه استعداد یابی کودکان اشاره کرده و خاطر نشان کرد: امروزه کشورهای حاشیه خلیج فارس “ورزش” را به عنوان یک سیاست واردکار خود کرده اند و پتانسیل ورزش می تواند کمک زیادی در رشد و توسعه جامعه در ابعاد مختلف داشته باشد.

در پایان نیز با اشاره به حضور سه نماینده از استان آذربایجان شرقی در جمع پنج نفر اعزامی به المپیک زمستانی جوانان، که دو نفر از سه نفر از جمع ورزشکاران بانوی استان بودند، از خانم گوهر عالشی مسئول امور بانوان تشکر ویژه شد.

همچینین دکتر محمد معانی معاون دفتر توسعه آموزش های پایه و استعداد یابی وزارت کشور، در این جلسه از هیات اسکی استان تشکر کرده و آموزش را یک سرمایه گزاری برای هر انسان و تکرار دوره ها را باعث بالا رفتن اطلاعات مربیان و نتیجه گیری هر چه بهتر روی کودکان و ورزشکاران پایه دانست.

سرهنگ شاه مرادپور از پیشکسوتان اسکی استان نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان ، خاطراتی از پیست قدیم را بیان و از زحمات هیات اسکی استان تشکر کرده و یکی از اصلی ترین وظایف هیات را “قهرمان پروری” در رده های سنی پایه دانستند.

در پایان جلسه به پیشکسوتان به عنوان یاد بود از طرف هیات اسکی استان لوح و از طرف اسپانسر هدایایی اهدا شد.

لازم به ذکر است در این جلسه از آقایان ستوده نژاد ، دکتر فوطه ،دباغی نژاد و شاه مرادپور و مهربان با اهدای تقدیر نامه تشکر و‌قدردانی شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید