سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری کارگاه داوری هاکی روی یخ در تعطیلات نیم فصل لیگ

انجمن هاکی روی یخ ایران با هدف تطبیق لیگ هاکی روی یخ با استانداردهای جهانی و حرفه ای ،اقدام به برگزاری کارگاه داوری در بخش بانوان و آقایان در تعطیلات نیم فصل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، کارگاه داوری هاکی روی یخ در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر برگزار شد. رامین عتیقه چی رئیس کمیته داوران و مدرس این دوره از کلاس های داوری، مباحث مختلفی را با حاضرین مورد بررسی قرار داد.بازبینی فیلم های ارسال شده  توسط فدراسیون جهانی هاکی روی یخ با عنوان از خوب به عالی(good to great )، طرح و بررسی موضوعات و اتفاقات غیر قابل پیش بینی که در طول نیم فصل اول اتفاق افتاده بود، بررسی سیستم داوری سه و چهار نفره و...از مواردی بود که در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این کارگاه آموزشی صفورا تقی نژاد ، عطیه رضایی و میلاد امینی که به نمایندگی از کشورمان در دوره های آموزشی و در کاپ توسعه ی بانوان حضور پیدا کرده بودند، تجربیات و آموخته های خود را با سایر داوران به اشتراک گذاشتند.

در پایان دوره نیز از سوی انجمن هاکی روی یخ و کمیته داوران به کلیه داوران فعال لباس داوری تولید کشورمان ایران و همچنین نشان فدراسیون جهانی هاکی روی یخ IIHF در فصل ۲۰۲۴ که از سوی ریاست کمیته داوران فدراسیون جهانی آقای Joel Hansson برای داوران ارسال شده بود، به داوران فعال لیگ هاکی روی یخ ایران اهدا شد.

داوران حاضر در کارگاه پس از پایان یافتن دوره تئوری، به انجام تمرینات لازم بر روی یخ پرداختند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید