سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست همفکری و تعامل مسئولان فدراسیون و پیست های اسکی استان های تهران و البرز

نشست هم اندیشی و تعامل و ارائه برنامه های مشترک فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و پیست های اسکی استان های تهران و البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و و ورزش های زمستانی ، در پی بارش برف و آغاز رسمی فصل اسکی ،نشست همفکری و ارائه برنامه ها و تعامل فدراسیون و پیست های اسکی استان های البرز و تهران با حضور مدیران و مسئولان پیست ها و مسئولان فدراسیون برگزار شد.

در این نشست ضمن قدردانی از زحمات مسئولان پیست ها و مدیران مجموعه های ورزشی اسکی در استان های تهران و البرز ،مواردی همچون برنامه های مد نظر فدراسیون در فصل جاری پیست ها و لزوم حمایت مدیریت این مجموعه ها برای اجرایی کردن چنین برنامه هایی مطرح شد.

همچنین در خصوص برگزاری اردوهای تیمی، اردوهای آماده سازی ورزشکاران ملی پوش، برگزاری مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی و پیگیری جشنواره های مناسبتی ملی مذهبی در برنامه تقویم فدراسیون بحث و تبادل نظر شد.

موضوعات فرهنگی از جمله مواردی بود که با تاکید ویژه از سوی رئیس فدراسیون و مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون مطرح و به اهمیت و حساسیت مسائل مرتبط با رفتارهای ورزشکاران ، مدیران و علاقه مندان به اسکی در فضای ورزشی پیست های اسکی تاکید شد.

کمک به توسعه بخش همگانی ،برگزاری  دوره های آموزشی برای دانش افزایی مربیان و داوران، رعایت ایمنی و امنیت علاقه مندان و ورزشکاران و‌ مراجعات به پیست های اسکی کشور از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

مسئولان پیست های اسکی نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود اعلام آمادگی همچون سالهای گذشته برای همکاری و کمک در راستای اهداف فدراسیون داشتند. در همین راستا صورت جلسه و تفاهم نامه همکاری مورد تایید و تصویب اعضای حاضر در این نشست به امضا رسید.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید