سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه فنی و هماهنگی مسئولان و روسای تیم ها در کره جنوبی پیش از آغاز المپیک زمستانی جوانان

نخستین جلسه هماهنگی و فنی (کاپیتان میتینگ)مسئولان اسکی آلپاین با حضور نمایندگان کشورهای مختلف از جمله نماینده کشورمان در کره جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، نخستین جلسه هماهنگی و فنی (کاپیتان میتینگ)مسئولان و روسای تیم های اسکی پیش از آغاز المپیک زمستانی جوانان در کره جنوبی برگزار شد.

از آنجایی که تمرینات تیم ها از فردا در دهکده بازی ها به صورت رسمی آغاز می شود ،تقسیم تیم های تمرین کننده و برنامه تمرینی شان به همراه محل انجام آن مشخص شد.

طبق انتخاب و تصمیم گیری در این جلسه نمایندگان اسکی آلپاین کشورمان تمرینات مارپیچ بزرگ خود را با اسکی بازان کره جنوبی در یکی از پیست های اصلی دهکده بازی ها انجام خواهند داد.  

همچنین در این جلسه کشورهایی که طراحان مسیر مسابقات المپیک در رشته نیمه سرعت ، ترکیبی، مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک بانوان و آقایان بودند به قید قرعه معرفی شدند.

تمرینات نمایندگان اسکی آلپاین کشورمان فردا در مارپیچ بزرگ پیگیری و بعد از ظهر نیز کاروان ایران برای حضور در مراسم افتتاحیه آماده می شوند.

گفتنی است دومین جلسه فنی و هماهنگی تیم ها فردا ساعت ۱۵ به وقت کره جنوبی برگزار می شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید