سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

آغاز مسابقات اسکی آلپاین در بازی‌های المپیک زمستانی جوانان۲۰۲۴ از امروز

رقابتهای اسکی آلپاین المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۴ از امروز در کره جنوبی آغاز می شود تا استعدادهای آینده این رشته جذاب ‌مهیج در جهان شناسایی شوند. این بازی ها همواره به عنوان سکوی پرتابی برای چنین استعدادهایی به شمار می رفته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و و ورزش های زمستانی ،سوال اساسی در آستانه آغاز رقابتهای آلپاین بازی های المپیک زمستانی جوانان در ذهن علاقه مندان به این رشته جذاب و مهیج پیش می آید، پترا ولهوا یا مارکو شوارتز بعدی چه کسی می تواند باشد؟

استعدادهای آینده اسکی آلپاین از امروز یکشنبه ۲۱ ژانویه به مدت ۶ روز در چهار رشته در جریان المپیک زمستانی جوانان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بسیاری از ستاره های امروزی اسکی آلپاین نخستین درخشش خود را در چنین رقابتی یعنی بازی های المپیک زمستانی جوانان داشته اند. مثلا سومین دوره بازی های المپیک‌زمستانی جوانان لوزان ۲۰۲۰ به عنوان سکوی پرشی برای ورزشکارانی مانند هانا آرونسون الفمن از سوئد، دزنیفرا ژرمنه از لتونی و کیتلین مک فارلین از فرانسه بود: این سه اسکی باز جوان حالا در رقابتهای جهانی، صاحب نام و سرشناس شده اند.

مسابقات اسکی آلپاین در پیست اسکی جئونگ‌سئون High1 برگزار می‌شود، جایی که بخشی از میراث بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ ۲۰۱۸ است.

برنامه رقابتهای آلپاین المپیک‌ زمستانی جوانان ۲۰۲۴، امروز یکشنبه، ۲۱ ژانویه با رویدادهای سوپر جی مردان و زنان آغاز خواهد شد و در روز جمعه ۲۶ ژانویه با برگزاری رقابتهای تیمی میکس پایان خواهد یافت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید