سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: برنامه‌های فدراسیون اسکی روتین است

رییس فدراسیون اسکی گفت: برنامه های ما روتین است و اعزام های مشخصی به مسابقت بین المللی داریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، عباس نظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره بازی‌های المپیک جوانان گفت: چهارمین دوره مسابقات و بازی‌های المپیک جوانان به میزبانی گانگوون کره جنوبی برگزار شد که بیش از هزار و هشتصد ورزشکار در ۱۵ رشته ورزشی حضور داشتند. ایران هم در آلپاین و کراس کانتری یا صحرانوردی نماینده داشت.

وی ادامه داد: خدا را شکر نتیجه‌ای که به دست آوردیم، نسبت به برنامه ریزی‌هایی که داشتیم، تقریبا محقق شده و بچه‌های ما در کراس کانتری یکی از بهترین نتایج ادوار چهار دوره‌ای که در جوانان برگزار شده را به دست آوردند.

رییس فدراسیون اسکی اضافه کرد: بچه‌های ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید از تلاش آن‌ها تشکر کنم. نسبت به آماده سازی و چشم اندازی که داشتیم، روند مثبتی داشتیم و انشاالله شرایط بهتر از این هم خواهد شد.

نظریان درباره اردو‌های تیم‌های ملی گفت: برنامه های فدراسیون اسکی روتین است. الان اردوی‌های تیم‌های آلپاین صحرانوردی در شمشک برقرار است. ماه آینده مسابقات قهرمانی آسیای آلپاین در بخش جوانان برگزار می‌شود که دو ورزشکار خانم و دو ورزشکار مرد به این مسابقات اعزام خواهند شد و امیدواریم که بتوانند در این مسابقات نتایج خوبی به دست بیاورند.

وی در ادامه تصریح کرد: مسابقات انتخابی هفته گذشته برگزار شد و نفرات مشخص شدند که انشالله در ماه آینده اعزام می‌شوند. همچنین در پیست شمشک یک دوره کلاس آموزشی اسکی موگول با مدرسی ورزشکاران و مربیان ژاپنی در حال برگزاری است که در این کمپ بیست ورزشکار از سراسر کشور حضور دارند.

نظریان در پایان خاطرنشان کرد: اسفند ماه تیم پسران در هاکی روی یخ به بوسنی و هرزگووین اعزام می‌شود و دختران ما هم به قرقیزستان می‌روند. اردیبهشت سال آینده هم جوانان ما به تاشکند برای قهرمانی جوانان آسیا سفر خواهند کرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید