سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

افتخاری دیگر برای اسکی و ورزش های زمستانی ؛

کمیته محیط زیست و گردشگری فدراسیون اسکی در میان ۴ فدراسیون برتر در این حوزه قرار گرفت

در سومین مراسم تقدیر از قهرمانان و فعالان عرصه ورزش و محیط زیست کشور ، فدراسیون اسکی و ‌‌ورزش های زمستانی در میان چهار فدراسیون برتر فعال در عرصه ورزش و محیط زیست قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،سومین آیین تقدیر از قهرمانان و فعالان عرصه ورزش و محیط زیست کشور روز گذشته (سه‌شنبه ۲۴ بهمن) با حضور سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سیدنصرالله سجادی مشاور رئیس، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته، مهرافزا منوچهری رئیس کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک ، جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و نیز جمعی از چهره‌های ورزشی و روسا و اعضای فدراسیون‌های ورزشی نیز در این آیین حضور داشتند .

در این مراسم ضمن نمایش کلیپ و عملکرد فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در حوزه های مختلف زیست محیطی ،لوح تقدیر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک به عباس نظریان مادوانی رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و پیام نظر رئیس کمیته محیط زیست و گردشگری این فدراسیون به پاس اقدامات ماندگار و فعالیت اثربخش در عرصه ورزش و محیط زیست اهداء شد .

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید