سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دعوت جامعه اسکی و ورزش های زمستانی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی

فدراسیون و خانواده بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی از مردم برای حضور پر شور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاتواده بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی و فدراسیون این رشته همگام با سایر اقشار جامعه در این انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت و از مردم شریف و انقلابی ایران نیز دعوت به عمل می آورند تا مشارکت حداکثری در این وظیفه و مسئولیت اجتماعی بزرگ داشته باشند.
 
بدون شک جامعه ورزش به عنوان یکی از اثرگذارترین جامعه هدف کشور و از پیشتازان فعالیت های اجتماعی در راستای رشد و توسعه ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات پیشقدم خواهد بود و خانواده بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی نیز با مشارکت حداکثری در این نمایش ملی و وسواس در انتخاب گزینه های خادم و شایسته نقش فردی و اجتماعی خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.  

بی تردید همه کسانی که آبادی ایران و ایرانی را آرزومندند در تبعیت از رهنمودهای امام خمینی (ره) و فرمایشات گهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بصیرت و تدبیر حضور پرشوری در این رویداد مهم و سرنوشت ساز خواهند داشت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید