سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پایان روز نخست رقابتهای اسکی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان و شهرنشینان

نخستین روز از رقابتهای اسکی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان و شهرنشینان امروز هشتم اسفند به میزبانی پیست بین المللی اسکی دربندسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مسابقات اسکی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان ‌‌و شهرنشینان (بانوان و آقایان )از امروز هشتم اسفند در رشته مارپیچ کوچک در پیست بین المللی دربندسر آغاز شد.

بر این اساس در پایان رقابتهای مارپیچ کوچک در بخش بزرگسالان بانوان مریم کیاشمشکی  ، صدف ساوه شمشکی و مرجان کلهر (هر سه از استان تهران) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان (۱) بانوان، سارینا احمدپور از استان تهران اول شد و ساحل ساوه شمشکی و پارمیس فاتحی منش از استان تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش جوانان (۲) بانوان، آتنا کیاشمشکی از استان تهران اول شد و سحر احمدپور از استان فارس در جایگاه دوم قرار گرفت.

در بخش شهرنشینان بانوان ناهید حسینی از استان اصفهان در جایگاه اول قرار گرفت. پارمیس فاتحی منش از استان تهران دوم شد و سحر احمدپور از استان فارس در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش مردان نیز محمد کیادربندسری از استان تهران قهرمان شد. محمد ساوه شمشکی از استان تهران در جایگاه دوم و پوریا ساوه شمشکی نیز از استان تهران در رتبه سوم قرار گرفتند.

در بخش جوانان (۱) آقایان، علی بلوکات از استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت. سید ابوالفضل صید از استان البرز دوم شد و امیرحسین ذاکری از استان تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش جوانان (۲)، آرش صالحی از استان فارس ،کیان ساوجی نیا از استان تهران ، سورنا اسدی از استان البرز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش شهرنشینان آقایان نیز حامد عطایی از استان اصفهان قهرمان شد. آرش صالحی از استان فارس در جایگاه دوم قرار گرفت و محمدپارسا تقی بخشی از استان تهران سوم شد.

گفتنی است این رقابتها فردا در رشته مارپیچ بزرگ در پیست اسکی شمشک پیگیری می شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید