سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پایان دومین روز از رقابتهای اسکی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان و شهرنشینان/ نتایج مجموع تیمی مشخص شد

دومین روز از رقابتهای اسکی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان و شهرنشینان امروز نهم اسفند به میزبانی پیست اسکی شمشک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مسابقات اسکی قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان ‌‌و شهرنشینان (بانوان و آقایان )از روز گذشته هشتم اسفند در رشته مارپیچ کوچک در پیست بین المللی دربندسر آغاز شد.

این رقابتها امروز نهم اسفند در پیست اسکی شمشک و در رشته مارپیچ بزرگ برگزار شد و  در بخش بزرگسالان بانوان صدف ساوه شمشکی، مریم کیاشمشکی  و ثمین علیزاده ساوه (هر سه از استان تهران) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان (۱) بانوان، سارینا احمدپور از استان تهران اول شد و ساحل ساوه شمشکی و پارمیس فاتحی منش از استان تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش جوانان (۲) بانوان، شقایق کیادربندسری از استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت.

در بخش شهرنشینان بانوان پارمیس فاتحی منش از استان تهران اول شد و ناهید حسینی از استان اصفهان و فائزه ابوالحسن زاده از استان آذربایجان شرقی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش مردان نیز محمد کیادربندسری از استان تهران قهرمان شد. مرتضی جعفری از استان البرز  در جایگاه دوم و محمد ساوه شمشکی نیز از استان تهران در رتبه سوم قرار گرفت.

در بخش جوانان (۱) آقایان، علی بلوکات از استان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت. اردلان ساوجی از استان تهران دوم شد و سید ابوالفضل صید از استان البرز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش جوانان (۲)، کیان ساوجی نیا از استان تهران ، آرمان تیر از استان مازندران و عطا مرادیان از استان آذربایجان شرقی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش شهرنشینان آقایان نیز حامد عطایی از استان اصفهان قهرمان شد. سام رضایی از استان فارس در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدی عطایی از استان اصفهان سوم شد.

در پایان دو روز رقابت مارپیچ کوچک و بزرگ نتایج تیمی زیر حاصل شد:

بزرگسالان بانوان :
۱-استان تهران
۲-استان اصفهان
۳- استان آذربایجان شرقی

جوانان بانوان :
۱-تهران
۲-اردبیل
۳-البرز

شهرنشینان بانوان:
۱-تهران
۲-اصفهان
۳-آذربایجان شرقی

بزرگسالان آقایان:
۱-تهران
۲-البرز
۳-اصفهان

جوانان آقایان :
۱-تهران
۲-البرز
۳-مازندران

شهرنشینان آقایان:
۱-اصفهان
۲-تهران
۳-فارس

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید