سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: جامعه اسکی و ورزش های زمستانی با آرای بالا از تیم هاکی روی یخ به عنوان برترین تیم ورزشی ۱۴۰۲ حمایت خواهند کرد

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: خانواده بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی در حمایت از کاندیدای خود در جشنواره انتخاب برترین های ورزش سال ۱۴۰۲ باز هم اتحاد و همبستگی خود را نشان خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ضمن تبریک مجدد سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی در ماه مبارک رمضان از آنها دعوت کرد در جشنواره انتخاب برترین های ورزش ۱۴۰۲ از کاندیدای این فدراسیون حمایت کنند.

وی در همین خصوص عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که مسیر اسکی و ورزش های زمستانی علیرغم همه مشکلات و کمبودهای موجود، مسیری رو به رشد بوده است و ورزشکاران رشته های مختلف موفق شدند افتخارآفرینی های زیادی در سال گذشته داشته باشند.

دکتر نظریان تصریح کرد: باعث افتخار است که در بخش برترین تیم ملی، تیم هاکی روی یخ بانوان با عملکرد درخشانی که در سال ۱۴۰۲ داشت یکی از کاندیداهای این رقابت باشد. در همین راستا از همه اعضای خانواده بزرگ و شریف اسکی و ورزش های زمستانی، هیات های استانی و فعالان این رشته مهیج و زیبا دعوت میکنم تا اتحاد و همبستگی خود را این بار در حمایت از کاندیدای این فدراسیون یعنی تیم هاکی روی یخ بانوان با ثبت رای خود در این جشنواره نشان دهند.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی عنوان کرد:علاقه مندان برای رای دادن به بانوان پر تلاش و افتخار آفرین هاکی روی یخ کشورمان می توانند کد ۴۰۷ را به روبیکا یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ ارسال کنند تا ان شاالله نماینده پرافتخار کشورمان موفق شود در این جشنواره انتخاب برترین ها حائز بالاترین آرا باشد. اتفاقی تاریخی که بی شک می‌تواند موتور انگیزه و محرکی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته باشد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید