سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پیام تبریک دکتر نظریان در پی کسب عنوان ارزشمند و تاریخی قهرمانی نمایندگان ایران در رقابتهای هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی کسب مدال طلا و قهرمانی نمایندگان شایسته هاکی روی یخ بانوان در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران موفق شد به عنوان ارزشمند و تاریخی قهرمانی و مدال طلای مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان دست پیدا کند.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پیامی کسب این عنوان ارزشمند را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

“نمایش تحسین برانگیز و حضور قدرتمند و شایسته تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و رقابت با تیم های مدعی و با سابقه و کسب مدال تاریخی و ارزشمند طلای این رقابتها مصداق بارز عبارت «خواستن و توانستن» بود.

این موفقیت که ثمره تلاش شبانه روزی دختران پرتوان ایرانی و نتیجه ماه ها برنامه ریزی کادر فنی، مدیریت مسئولان و دلسوزان و همراهی خانواده ها و حامیان مالی این رشته مفرح است نقطه عطف و محرک و انگیزه ای برای تمام جوانان ورزشکار به شمار می رود.

اینجانب به نوبه خودم این موفقیت ارزشمند را به جامعه پرتلاش ورزش کشور بخصوص اسکی و ورزش های زمستانی و خانواده حامی و پشتیبان این جوانان مستعد و پر تلاش تبریک گفته از خداوند منان برای شیر زنان ورزشکار ایرانی صحت، سلامت، سربلندی و تداوم موفقیت هایشان را آرزومندم.”

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید