سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: قهرمانی هاکی روی یخ بانوان در آسیا اتفاق تاریخی بود

رئیس فدراسیون اسکی گفت: قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در مسابقات آسیا- اقیانوسیه اتفاق تاریخی بود و امیدوارم این بردها ادامه‌دار باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان ،عباس نظریان ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ یانوان ایران در مسابقات آسیا- اقیانوسیه اظهار کرد: این اتفاق تاریخی بود که برای ورزش‌های زمستانی در سال جدید رخ داد. امیدوارم این بردها و کسب مدال طلای هاکی روی یخ دختران ما باعث شود تا بعد از چهار دهه توجه خاصی به این ظرفیت بی‌نظیر ورزش‌های زمستانی شود.

وی افزود: امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیلی که وجود دارد، فرصت‌هایی را ایجاد کنیم تا جامعه بانوان و مردان بتوانند در چنین رشته‌های بسیار جذاب حضور یابند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

رئیس فدراسیون اسکی عنوان کرد: تمام نگاه خود را به این فرصت بی‌نظیر که در ورزش‌های زمستانی ایجاد شده است، معطوف کردیم و کمتر تصور می‌شد که در این رشته‌ها بتوانیم به مدال برسیم اما در دو سال گذشته فدراسیون اسکی گسترش یافت و خداراشکر ظرفیت بی‌نظیری در ورزش‌های زمستانی داریم در برخی از این رشته‌ها آماده افتخارآفرینی هستیم.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی در ابتدای سال ۱۴۰۳ رقم خورد و یک نایب قهرمانی آسیا در والیبال برفی و یک قهرمانی آسیا در هاکی روی یخ داشتیم و امیدوارم در ادامه در رولر اسکی داخل سالن آسیا و اسکی آلپاین قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی زمستانی چین در ۶ رشته اسکی بتوانیم نگاه‌های مسئولان ورزش را به سمتی ببریم تا با اختصاص منابع بیشتر و تغییر رویکرد بعد از المپیک پاریس در این مسابقات، بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.

نظریان گفت: ظرفیت ورزش‌های زمستانی نو و دست نخورده است و ما در آغاز کار هستیم و از رییس جمهور، رییس مجلس و وزیر ورزش و جوانان برای توجه به این رشته ورزشی متشکرم و امیدوارم از این پس شاهد درخشش ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزش‌های زمستانی در رویدادهای بزرگ باشیم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید