سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: ورزش زمستانی ایران روزهای خوبی در پیش دارد

رئیس فدراسیون اسکی گفت: ما در ورزش‌های زمستانی به ویژه در بخش یخی در ابتدای راه هستیم و این نقطه عطفی برای ورزش‌های زمستانی کشور خواهد بود و امیدوارم در آینده شاهد پیروزی و افتخارآفرینی‌ها باشیم. مقام معظم رهبری فرمودند که برای ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشیم و باید در راستا پیگیری‌های لازم را در این رشته ورزشی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص دیدار اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با وزیر ورزش و جوانان گفت: جلسه بسیار ارزشمندی برگزار شد و از مقام عالی وزارت تشکر می‌کنم که در ابتدای سال اجازه دادند خدمت‌شان باشیم. برگزاری این جلسه فرصتی ایجاد شد که این ورزشکاران مقام عالی وزارت را ببینند و من به عنوان متولی فدراسیون تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ما در ورزش‌های زمستانی به ویژه در بخش یخی در ابتدای راه هستیم و این نقطه عطفی برای ورزش‌های زمستانی کشور خواهد بود و امیدوارم در آینده شاهد پیروزی و افتخارآفرینی‌ها باشیم. مقام معظم رهبری فرمودند که برای ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشیم و باید در راستا پیگیری‌های لازم را در این رشته ورزشی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون اسکی در پایان گفت: مقام عالی وزارت در خصوص موضوعات مطرح شده اشراف داشتند و با قوت قلب و حمایتی که داشتند، انرژی مضاعفی را ایجاد کردند و من مطمئنم که در ادامه راه رشته‌های زمستانی ما روزهای خوبی خواهد داشت و امیدوارم که برگزاری این نشست نگرش برنامه‌ریزان ستادی وزارت ورزش و جوانان متقاوت کند و در ادامه مسیر شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم سرود جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی باشیم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید