سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

در راستای اعزام تیم رولر اسکی به مسابقات داخل سالن آسیا؛

جلسه نمایندگان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و سرمربی تیم ملی رولر اسکی با حضور در کمیته ملی المپیک در جلسه ای با مسئولان این کمیته در خصوص اعزام ورزشکاران کشورمان به رقابتهای داخل سالن آسیا به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، در راستای پیگیری مسابقات داخل سالن آسیا که امسال از اول تا ۹ آذر در شهر بانکوک تایلند برگزار میشود، امروز جلسه ای با حضور دکتر نصراله سجادی ، محمد تابع رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، دکتر نظریان رئیس فدراسیون ، محمد تقی شمشکی سرمربی تیم ملی رولر اسکی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. 

 

در ابتدای این جلسه ،رئیس فدراسیون اشاره ای به وضعیت موجود رشته رولر اسکی ،سوابق این رشته و فعالیت های سه سال گذشته در این رشته داشت و برنامه های آماده سازی تیم رولر اسکی برای فصل جاری را ارائه کرد.

 

در این جلسه مقرر شد با توجه به ظرفیت ها و سوابق مسابقات برون مرزی برای این رشته، درخواست فدراسیون در رابطه با تعیین تعداد نفرات اعزامی به این رقابتها مورد بررسی قرار بگیرد.

 

طبق تقویم و برنامه زمانی قرار است مسابقات رولر اسکی در سه ماده ۲۰۰ متر سرعت ،یک کیلومتر تیمی سرعت و کراس در دو‌بخش بانوان و آقایان پیگیری شود. 

 

گفتنی است محمدتقی شمشکی سرمربی تیم ملی در این جلسه در خصوص ورزشکاران رشته رولر اسکی، پتانسیل رولر اسکی در کشور و موضوعات مختلف مد نظر از جمله فرصت نخستین اعزام ملی پوشان به مسابقات برون مرزی توضیحاتی ارائه کرد و بعد از بررسی محدودیت ها و مسائل موجود در خصوص اعزام نمایندگان رولر اسکی از طرف کمیته ملی المپیک، به صورت ابتدایی چهار ورزشکار (دو ورزشکار خانم و دو ورزشکار آقا )در لیست مقدماتی این اعزام مورد تایید قرار گرفتند و مقرر شد پس از بررسی مسئولان کمیته ملی المپیک تصمیم نهایی برای تعداد نفرات اعزامی این رشته اتخاذ شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید