سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نشست رئیس فدراسیون با مدرس بین المللی اسکی برگزار شد

دکتر عباس نظریان در جلسه ای با مدرس بین المللی اسکی در جریان جزئیات و گزارش کار دوره های ارتقا مربیگری در پیست بین المللی توچال قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،نشست دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با مدرس بین المللی دوره ارتقا مربیگری مربیان اسکی در محل فدراسیون  برگزار شد.

در پایان این دوره که با حضور مربیان و علاقه مندان به دوره های مربیگری در پیست بین المللی توچال برگزار شد ، مدرس بین المللی به ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره پرداخت و ابراز رضایت خود از کیفیت برگزاری دوره و نفراتی که موفق شدند از درجه دو به یک و از یک به دوره مدرسی ارتقا پیدا کنند، را اعلام کرد.

 گفتنی است این دوره در سه مرحله برگزار شد و در مراحل مختلف برگزاری این دوره شرکت کنندگان با پشت سر گذاشتن آزمون های مهارتی و آزمون های دانشی فرصت ارتقا رتبه را داشتند، در خصوص سایر اسکی بازان و شرکت کنندگانی که موفق به کسب مجوز به عنوان مربی درجه یک یا مدرسی نشدند کماکان این فرصت وجود دارد که این افراد با شرکت مجدد در دوره های بعدی امکان ارتقا درجه مربیگری خود را داشته باشند.

در پایان این نشست، رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ضمن تقدیر و تشکر از ایوان مدرس شایسته بین المللی درخواست داشت تا وی برای سال پیش رو هم در یک بازه زمانی مجدد برای به روز رسانی دانش و مهارت سایر مربیان و علاقه مندان به اسکی کشور برنامه ای تدوین کند تا فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی بتواند از ظرفیت های این مربی در آینده نیز بهره مند شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید