سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه دکتر نظریان با دبیر کمیته پزشکی فدراسیون

جلسه رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با دبیر کمیته پزشکی ورزشی در راستای اقدامات و برنامه ریزی ها در زمینه سلامت و مراقبت جسمانی ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از سال ۱۴۰۲ برای طراحی و اجرای ویژه و گسترده اقدامات کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون و ایجاد شناسنامه سلامت ویژه ورزشکاران ملی پوش اسکی و سایر رشته های زمستانی جلسه ای با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و دکتر دادگستر دبیر کمیته پزشکی ورزشی برگزار شد.

 در این جلسه ضمن بررسی اقدامات و برنامه های موجود این کمیته مقرر شد که هفته جاری در محل تمرینات تیم های ملی آیس هاکی نشستی در خصوص اولویت ها و برنامه های مدنظر برای این کمیته برگزار شود.

این برنامه ریزی در راستای اقدامات توسعه ای فدراسیون برای شناسایی و حمایت از ورزشکاران در دوره ها و مراحل بعدی به ویژه از لحاظ سلامت جسمانی و از جمله اقدامات کمیته پزشکی ورزشی فدراسیون خواهد بود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید