سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اطمینان رئیس جمهور چین از برگزاری موفقیت آمیز المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن

رئیس جمهور چین اعلام کرد کشورش از برگزاری موفقیت آمیز المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن اطمینان دارد و این رویداد به موقع برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورز‌ش‌های زمستانی، "شی جین پینگ" ریئس جمهور چین در گفت‌و‌گوی تلفنی با "توماس باخ" رئیس کمیته بین‌المللی المپیک ضمن تبریک به وی به مناسبت انتخاب مجددش به عنوان رئیس این کمیته گفت: همه‌گیری کرونا تأثیرات زیادی در رویدادهای ورزشی مانند بازی‌های المپیک گذاشته، اما چین مایل است به همکاری خود با کمیته بین‌المللی المپیک برای برگزاری المپیک توکیو ادامه دهد.

او با اشاره به این که تدارکات پکن برای میزبانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ طبق برنامه تعیین شده پیش می‌رود، خاطر نشان کرد: در نیمه دوم سال جاری مسابقات آزمایشی به منظور تضمین برگزاری موفق این بازی‌ها، انجام خواهد شد.

رئیس جمهوری چین همچنین بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی پکن را رویداد ورزشی همه کشورهای جهان خواند و گفت: چین نسبت به برگزاری موفق این رویدادهای ورزشی اطمینان کامل دارد.

توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با اشاره به همکاری خوب خود با چین گفت: کمیته بین‌المللی المپیک به این همکاری اهمیت زیادی می‌دهد و مایل است همکاری با پکن در زمینه واکسن کرونا را تقویت کند.

وی ضمن مخالفت با سیاسی کردن بازیهای المپیک گفت: کمیته بین‌المللی المپیک درباره میزبانی المپیک زمستانی قاطعانه از پکن پشتیبانی می‌کند.

براساس برنامه از پیش اعلام شده، بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ از ۴ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ ( ۱۵ بهمن تا یک اسفند ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.


انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید