سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست هیات‌های اسکی چهارمحال و بختیاری و فارس و کمیته امور استانها

نشست هیات‌های اسکی چهارمحال و بختیاری و فارس و کمیته امور استانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، نشست بررسی عملکرد و ارائه برنامه‌های هیأتهای اسکی استان چهارمحال و بختیاری و استان فارس و همچنین سرپرست کمیته امور استانهای فدراسیون به صورت وبینار برگزار شد.

در این نشست محمد یزدان پناه رئیس هیات استان فارس با ارائه برنامه‌های انجام شده در استان فارس در سال ۹۹ اظهار کرد: با وجود شرایط کرونایی و مشکلاتی که داشتیم تقریباً تمامی برنامه های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم. همچنین برای سال پیش رو برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه‌های قهرمانی، استعدادیابی و همگانی در نظر داریم و امیدواریم با همراهی و همکاری فدراسیون اسکی بتوانیم این برنامه‌ها را اجرایی نماییم.

سیامک فرامرزی رئیس هیئت اسکی استان چهارمحال و بختیاری نیست با اشاره به برخی مشکلات در پیست اسکی این استان،اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات تلاش کردیم تا برنامه‌های خود به بهترین نحو ممکن انجام دهیم و امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم در راستای توسعه ورزش اسکی در استان چهارمحال و بختیاری گام بر داریم و شاهد گسترش زیرساخت‌های اسکی در این استان باشیم.

همچنین غلامرضا بهشتیان سرپرست کمیته امور استانها فدراسیون اسکی نیز در این نشست گزارشی از برنامه‌های کمیته متبوع خود برای هیأتهای اسکی کشور ارائه نمود.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید