سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پایان فعالیت پیست اسکی توچال با برگزاری مراسم اختتامیه

فعالیت پیست اسکی توچال با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، مراسم پایان فصل اسکی پیست توچال با حضور رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مدیرعامل مجموعه توچال، رئیس هیات اسکی استان تهران و جمعی از مربیان و ورزشکاران اسکی روز یکشنبه دوم خردادماه برگزار شد.

در این مراسم رئیس فداسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ضمن قدردانی از حمایتهای مجموعه توچال از فدراسیون از مدیرعامل این مجموعه قدردانی به عمل آورد و پیست اسکی توچال را یک پایگاه مهم برای فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی عنوان کرد.

روح الله امداد مدیرعامل مجموعه توچال در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان اظهار کرد: در طول این فصل اسکی و در شرایط خاص موجود تمام تلاشمان را کردیم تا خدماتی که ارائه می‌شود، ارزنده باشد. امیدواریم با همفکری و همکاری اسکی بازان گرامی فصل جدید را با حداقل مشکلات و حتی بدون مشکل برگزار کنیم؛ فصلی که انشالله با نزول رحمت الهی آبان ماه آغاز خواهد شد.

مدیر عامل توچال با اشاره به شیوع کرونا و از دست دادن چندماه از فصل گذشته، خاطر نشان کرد: نگهداری پیست اسکی در زمانی که فعال نیست، کار سخت و پرزحمتی است و همین جا از زحمات تمام پرسنل، مربیان و ورزشکاران قدردانی می کنم.

در ادامه دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی هم ضمن اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان، خاطر نشان کرد: امروز روز تشکر و قدردانی از کسانی است که یک فصل برفی با تمام وجودشان تلاش کردند که اوقات خوشی برای شهروندان تهرانی و غیرتهرانی در این ورزش مفرح و بسیار پرنشاط فراهم کنند. ورزش اسکی به عنوان ورزشی است که خانواده ها را دور هم جمع می کند.

همچنین در پایان این مراسم از پیشکشوتان و مربیان پیست اسکی توچال قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید