سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان خراسان رضوی

مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مجمع عمومی هیات اسکی استان خراسان رضوی با دکتر عباس نظریان حضور رئیس فدراسیون، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان، ایمان سماورچی رئیس هیات اسکی استان خراسان رضوی و دیگر اعضای هیات اسکی استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان هیات‌های اسکی شهرستان‌ها، نماینده مربیان و داوران برگزار شد به بررسی عملکرد هیات استان در سال گذشته پرداخته شد.

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این مجمع ضمن قدردانی از رئیس هیات استان، اظهار کرد: تصور همه این است که اسکی رشته گران قیمتی است، اما هیات استان اقدام به آموزش ورزش اسکی به کودکان روستای دولت آباد نمود که اقدامی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: جلسه خوبی با اکثر مسئولین استان در پیست شیرباد داشتیم که شگفت زده شدند و در جریان فعالیت‌ها نبودند. خراسان رضوی جایگاه خوبی در کشور داشته و دو ورزشکار ملی‌پوش در بانوان داریم باید چهره‌ای مستعد را معرفی کنیم تا در مقاطع ملی از آنها بهره‌مند شویم. متاسفانه با شیوع کرونا اتفاقات بدی رخ داد و از نظر اجرایی و مالی دچار مشکلات شدیم.

در بخش دیگری این مجمع رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی اظهار کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی که نگاه ورزشی دارند و فراتر از توانشان مایه می‌گذارند تشکر می‌کنم و خوشحالم که چراغ اسکی استان روشن است. خراسان رضوی با هفت میلیون جمعیت و حدود ۴۰میلیون جمعیت در کشورهای مجاور تنها یک پیست دارد و جذب یک درصد مردم تحول اقتصادی عظیمی در این منطقه ایجاد می‌کند و این یعنی در دولت آباد ثروتی خوابیده که باید نگاه‌ها را تغییر داد تا آن را به دست آورد.

وی خاطر نشان کرد: اگر توسعه صورت گیرد، گردشگری زمستانه این محل افزایش چشم‌گیری خواهد داشت و موقعیت مشهد برای توسعه ورزش فوق‌العاده است. من بر روی ظرفیت شاندیز مشهد حساب کرده‌ام، چرا که می‌تواند میزبان مسابقات سالنی ورزش‌های زمستانی باشد.

نظریان افزود: فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ایران تا سه سال آینده محلی برای اسکی نداریم. متاسفانه محلی برای درآمدزایی وجود ندارد و در اختیار پیمانکار است اما اتفاقات خوبی در راه است و به زودی تحولی در این رشته ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید