سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با رئیس فدراسیون اسکیت / استفاده از ظرفیت‌های مشترک اسکی و اسکیت

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با رئیس فدراسیون اسکیت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در این دیدار که در محل فدراسیون اسکیت و با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، رامین عتیقه‌چی دبیر فدراسیون اسکیت و مسعود دکه مشاور رئیس فدراسیون اسکیت برگزار گردید در خصوص ظرفیت‌های مشترک همکاری میان دو فدراسیون بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این دیدار محمدرضایی ضمن خوشامدگویی به رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، اظهار کرد: دو رشته اسکیت و اسکی نزدیکی و مشابهت زیادی از نظر ساختاری با هم دارند و رشته‌هایی همچون اسکیت رولر آلپاین و رولر اسکی از این جمله‌اند و در واقع اسکیت و اسکی از یک خانواده هستند و با تلفیق ورزشکاران این دو رشته، کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.

رئیس فدراسیون اسکیت افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری مسابقات برای ورزشکاران رشته‌های اسکیت و اسکی می‌توان از تجربیات ورزشکاران و مربیان هر دو رشته بهره برد.

در پایان محمدرضایی تشکیل کمیته‌ای با حضور فدراسیون‌های دارای رشته‌های ورزش‌های زمستانی را پیشنهاد نمود که مورد توجه رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی قرار گرفت.

در ادامه این دیدار دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی اظهار کرد: اتفاقات خوبی که طی این چند سال و در زمان مدیریت جناب محمدرضایی در اسکیت افتاده ستودنی است که از جمله آنها می‌توان به ساخت ساختمان اداری فدراسیون اشاره نمود.

وی افزود: اسکی و اسکیت نقاط مشترک خوبی دارند و می‌توانند با هم همراه باشند و از ظرفیت‌های مشترک یکدیگر بهره ببرند و با ایجاد تفاهم‌نامه با فدراسیون‌های دارای رشته‌های زمستانی می‌توان به این مهم دست یافت.

رئیس فدراسیون اسکی ورزش‌های زمستانی خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه توسعه‌ای و راه اندازی ورزش‌های زمستانی، هدف اصلی دو فدراسیون افزایش جمعیت ورزشکاران جهت حضور در المپیک زمستانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

در پایان این جلسه مقرر شد تا پیش‌نویس تفاهم‌نامه میان فدراسیون اسکیت و فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی تهیه تا در جلسات بعدی نهایی شود.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید