سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

با حضور رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی

برگزاری مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش کشور با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران

مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش کشور با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش کشور با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) صبح روز سه‌شنبه یازدهم خردادماه با حضور وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی و دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجدید بیعت با بنیانگذار انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل (ره) اظهار کرد: جامعه ورزش و جوانان همواره در کنار آحاد مردم در تمامی صحنه‌ها حضور یافته و برای حفظ ارزش‌های نظام در تمام میادین برای کسب افتخار برای ایران عزیز تلاش می‌کنند.

دکتر مسعود سلطانی‌فر خاطر نشان کرد: در آستانه سالگرد ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب هستیم و جامعه ورزش و جوانان جزو اولین گروه‌هایی است که برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) در مرقد مطهر حضور یافته است. ورزشکاران و جوانان کشورمان همواره در حفظ ارزش‌های نظام تلاش کرده و با حضور مقتدرانه در عرصه‌های مختلف در کسب افتخار برای ایران عزیز کوشا هستند.

دکتر مسعود سلطانی فر همچنین ضمن قدردانی از حمایتهای حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، یادگار امام راحل (ره)، از وی به عنوان حامی ورزش نام برد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید