سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پیام رئیس جدید FIS : کاری می‌کنیم دیگر رشته‌ها به ما غبطه بخورند!

رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) در پیامی خطاب به کشورهای عضو این فدراسیون گفت که FIS را در مسیری قرار می‌دهد که مورد غبطه دیگر رشته‌های ورزشی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، یوهان الیاش رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی در پیامی ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در طول انتخابات ریاست FIS از او حمایت کردند، بر گرد‌هم آمدن تمامی کشورهای عضو این فدراسیون در کنار یکدیگر برای ایجاد تشکلی بزرگتر از قبل و حرکت به سمت آینده‌ای پایدار تاکید کرد.

او در ادامه با بیان اینکه در هر انتخاباتی برنده‌ و بازنده وجود دارد، گفت: من بازنده‌ای در این انتخابات نمی‌بینم. این انتخابات یک حرکت جدید در فدراسیون بین‌المللی اسکی است. تمامی نامزدهای ریاست FIS آینده‌ای روشن و درخشان را دیدند و مطرح کردند و این چیزی است که می‌‌خواهم در زمان تصدی ریاست فدراسیون بین‌المللی ایجاد کنم. علاوه بر تشکر از تمامی افرادی که در این انتخابات از من حمایت کردند، از تمامی کسانی که سهم خود را در این انتخابات ایفا کردند قدردانی می‌کنم که خانواده بزرگی را بوجود آوردند و اشتیاقی را در ورزشهای برفی و انتقال آن به یک سطح جدید ایجاد کردند.

الیاش با اشاره به اینکه کارهای زیادی باید انجام شود، افزود: کار ما شروع شده است. نقش من نمایندگی از تمامی کشورها و رشته‌ها است و در این زمینه با کمک یک تیم خوب تمامی ایده‌هایی که در طول انتخابات مطرح شد را عملی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بین‌‌المللی اسکی خاطر نشان کرد: من به آنچه که در طول مبارزات انتخاباتی عنوان کردم، پایبند هستم. من به آزاد اندیشی، شفافیت و تعامل با تمامی کشورها و رشته‌ها متعهد هستم. با یکدیگر می‌توانیم فدراسیون بین‌المللی اسکی را به سطح بالاتری برسانیم. من کاملا به این موضوع متعهد هستم که باید برای علاقه‌مندان به اسکی تجربه‌های متنوع و جذابی را ایجاد کنم. یافتن تعادل بین ارزشهای بنیادین ورزش و سرگرمی با همکاری و همفکری میان تمامی دست‌اندرکاران به ویژه ورزشکاران و حامیان مالی میسر خواهد شد.

او در پایان با بیان اینکه آینده‌ای روشنی در پیش فدراسیون بین‌المللی اسکی است، تصریح کرد: من تلاش خواهم کرد تا فدراسیون بین‌المللی اسکی در مسیری قرار گیرد که مورد غبطه دیگر رشته‌های ورزشی قرار گیرد.

  انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید