سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری مجمع عمومی هیات اسکی استان اصفهان

مجمع عمومی هیات اسکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان اصفهان روز سه‌شنبه 25 خردادماه با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین اداره کل، محمود یسلیانی رئیس هیات اسکی استان اصفهان و دیگر اعضا به صورت وبیناری برگزار شد.


سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع ضمن تشکر از محمود یسلیانی و همکارانش در هیات اسکی استان، اظهار کرد: پیست اسکی فریدونشهر یکی از پیست های خوب و فعال کشور است و امیدواریم با حضور رئیس فدراسیون اسکی در استان اصفهان این پیست به عنوان یکی از ظرفیت‌های بین‌المللی هرچه بیشتر معرفی و در آینده‌ای نزدیک شاهد میزبانی رویدادهای بین‌المللی در این پیست باشیم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی استان اصفهان در راستای برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی در کنار فدراسیون است؛ همچنین در راستای بحث فرهنگ‌سازی و همگانی کردن این رشته ورزشی همکاری لازم را با مسئولین هیات اسکی استان اصفهان خواهیم داشت که بتوانند بیش از پیش با فرهنگ سازی، رشته اسکی را در بین اهالی استان نهادینه کنند.

سید محمد طباطبایی با اشاره به پیست اسکی شهرستان بوئین میاندشت نیز گفت: ظرفیت‌های دیگری در سطح شهرستان‌های استان اصفهان وجود دارد که می‌توان به پیست اسکی شهرستان بوئین میاندشت اشاره کرد و امیدواریم از این پتانسیل هم به نحو احسنت در راه توسعه رشته‌های اسکی بهره ببریم و بتوانیم علاقمندان را به سمت پیست بوئین میاندشت سوق دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در بلند مدت یک نگاه قهرمانی به پیست بوئین میاندشت با آماده سازی زیرساخت‌ها داریم، خاطر نشان کرد: همچنین این آمادگی را داریم که با استقبال از بخش خصوصی پیست بوئین میاندشت را راه‌اندازی و با استفاده از این ظرفیت شاهد دو پیست اسکی خوب در استان اصفهان باشیم.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی نیز ضمن تشکر ویژه از مسئولین هیات اسکی استان اصفهان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور محدودیت‌هایی ایجاد شد، اما با وجود این محدویت‌ها جامعه بزرگ اسکی کشور به ویژه استان اصفهان محکم و استوار برنامه‌های خود را به مرحله اجرا در آوردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان اصفهان جزو استان‌هایی است که عملکرد قابل توجه و قابل دفاعی را از خود نشان داده، بنابراین مهمترین صحبت بنده تشکر از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکی استان اصفهان است. پتانسیل خیلی خوبی در استان اصفهان وجود دارد و امیدوارم دیگر رشته‌های ورزش اسکی نیز در این استان راه‌اندازی شوند.

دکتر نظریان به رشته اسکی روی چمن اشاره کرد و گفت: اگر استان اصفهان در ورزش اسکی روی چمن سرمایه‌گذاری کند، به عقیده بنده پتانسیل خیلی خوبی را شاهد خواهیم بود و ورزشکاران این استان با درخشش خود می‌توانند به عضویت تیم ملی در آیند.

 

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید