سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دعوت ریاست فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی برای حضور پرشور در انتخابات

رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن انتخابات پیامی را صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، دکتر عباس نظریان در پیام دعوت خود برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد آورده است:

《 بار دیگر مردم سربلند ایران زمین در انتخاباتی سرنوشت‌ساز آینده کشور بزرگ خویش را رقم خواهند زد و برگ زرینی دیگر را در تاریخ این سرزمین پدید خواهند آورد.

خانواده بزرگ اسکی ایران و فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی به نمایندگی از تمامی اسکی‌بازان گرامی و دوستداران ورزشهای زمستانی روز جمعه همراه با سایر اقشار شریف ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری حضور پیدا می‌کند تا در این روز سرنوشت ایران عزیز را به دست خویش رقم بزنیم. بی‌شک هر یک رای‌ ما تاثیر بسزایی در آینده ایران‌زمین به ویژه ورزش کشور ایفا خواهد کرد و به امید خداوند متعال روز جمعه بیست و هشتم خردادماه مبدل به جشن ملی برای تمامی مردم عزیز و سربلند ایران خواهد شد.
انشالله با انتخاباتی باشکوه و انتخابی اصلح شاهد پیشرفت روزافزون ورزش کشور به ویژه ورزش زیبا اسکی و البته دیگر ورزش‌های زمستانی باشیم و سال‌های آینده به فضل الهی دوران شکوفایی ورزش‌های زمستانی در ایران عزیز باشد.

و در پایان...
چو ایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

عباس نظریان مادوانی》

 

انتهای پیام 

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید