سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

کناره‌گیری رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی از مدیریت HEAD

رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی از مدیریت شرکت HEAD کناره‌گیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، یوهان الیاش رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی همان‌طور که پیش‌تر اعلام کرده بود از سمت خود به عنوان مدیرعامل شرکت HEAD کناره‌گیری کرد.

الیاش از سال 1995 سمت مدیریت HEAD را بر عهده داشت و آن را از یک شرکت زیان‌ده به یک شرکت تولیدکننده تجهیزات ورزشی بسیار سودآور با سهام پیشرو در بازار در تمام بخش‌ها تبدیل کرد.

این شرکت تولید کننده لوازم ورزشی جزو موفق‌ترین برند‌های جهان در عرصه ورزش اسکی و تنیس است و ورزشکاران برتر این دو رشته ورزشی‌ از تجهیزات شرکت HEAD در مسابقات مهم استفاده می‌کنند.

یوهان الیاش پس از کناره‌گیری از مدیریت شرکت HEAD اعلام کرد: "هدایت مجموعهHEAD  در ۲۵ سال گذشته یک امتیاز فوق‌العاده بوده، اما اکنون زمان چالش جدید فرا رسیده است. فدراسیون بین‌المللی اسکی پتانسیل فوق العاده‌ای دارد و نقش جدید من به عنوان رئیس این فدراسیون ‌‌بین‌‌المللی  فعالیت اصلی من و کانون اصلی تمرکز من خواهد بود. البته من مجموعه HEAD را در دستان بسیار توانمند با یک تیم مدیریتی فوق‌العاده قوی قرار می‌دهم.

در طول هشت فصل از ۱۰ فصل گذشته مسابقات جام‌جهانی اسکی اسکی‌بازان برتر جهان با حمایت شرکتHEAD  موفق به کسب گوی کریستالی این مسابقات شده بودند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید