سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست روسای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی / برنامه‌ریزی برای همکاری حداکثری در حوزه‌های مشترک

نشست روسای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، نشست روسای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک برگزار شد.

در این نشست دکتر عباس نظریان با اشاره به ظرفیت‌ بسیار گسترده همکاری میان دو فدراسیون خاطر نشان کرد: فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی به عنوان متولی ورزش دانشگاهی در کشور دارای ظرفیت بسیار زیادی است و با ایجاد یک ارتباط دوسویه می‌توانیم شاهد رشد و توسعه ورزشهای زمستانی به ویژه اسکی در میان جامعه دانشگاهی کشور باشیم.

وی افزود: برگزاری المپیادها و مسابقات دانشجویان، استعدادیابی در زمینه رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی از جمله مواردی است که می‌تواند در تفاهم‌نامه و برنامه‌های مشترک دو فدراسیون در نظر گرفته شود.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی با بیان اینکه همکاری طرفین می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات مثبتی در آینده باشد، گفت: بی‌تردید همکاری دو فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی و فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در بخش‌های قهرمانی، همگانی و استعدادیابی می‌تواند زمینه‌ای بسیار خوب برای توسعه رشته‌های ورزشی مختلف به ویژه اسکی در میان دانشگاه‌های سراسر کشور باشد.

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی نیز در این نشست ضمن استقبال از همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، اظهار کرد: ظرفیت و توانمندی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و تجربیات این فدراسیون برای توسعه هرچه بیشتر رشته‌های ورزشی زمستانی در ورزش دانشگاهی ارزشمند و راهگشاست.

وی افزود: قطعا هر دو فدراسیون با توانایی‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند به یکدیگر کمک کنند. ما نیز برای برگزاری رویدادهای ورزش دانشگاهی با همکاری و همراهی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی مشتاق هستیم.

بشیریان همچنین به در پیش بودن یونیورسیاد زمستانی اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با همفکری و همراهی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی تیم خوب و با کیفیتی را در این رویداد داشته باشیم و امیدواریم در صورت فراهم شدن شرایط حضور، بهترين عملکرد را در یونیورسیاد زمستانی داشته باشیم.

در این نشست بهرام ساوه‌شمشکی دبیر، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان مرتضی محسن‌پور مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید