سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار رئیس فدراسیون اسکی با رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح

رئیس فدراسیون اسکی با رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، در دیدار رئیس فدراسیون اسکی با رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح راه‌کارهای توسعه هرچه بیشتر ورزش اسکی در نیروهای مسلح مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی، امیر پیامبری رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح، سرهنگ میرزاحسینی رئیس هیات اسکی نیروهای مسلح و سرهنگ موذن مدیر مسابقات نیروهای مسلح برگزار شد، طرفین در مورد استفاده از ظرفیت‌های مشترک و راهکاری‌های توسعه ورزش اسکی در نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد بزودی تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه تهیه شود.

استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و انتخاب برترین‌ها برای حضور در تیم اسکی نیروهای مسلح از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد با همکاری مشترک فدراسیون اسکی و هیات اسکی نیروهای مسلح در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

برگزاری یک دوره مسابقات اسکی نیروهای مسلح به مناسبت دهه مبارک فجر از جمله پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود. بر همین اساس رئیس فدراسیون اسکی بر همکاری و همراهی با هیات اسکی نیروهای مسلح برای برگزاری این مسابقه تاکید کرد.

همچنین طی روزهای آتی با حضور رئیس فدراسیون اسکی، نشستی با سازمان‌های تربیت‌بدنی نیروهای مسلح که در زمینه ورزش‌های زمستانی فعال هستند برگزار خواهد شد تا تصمیماتی در زمینه فعالیت‌های هرچه بیشتر نیروهای مسلح اتخاذ شود و طرح ریزی‌ مسابقات اسکی نیروهای مسلح نیز انجام شود.

در بخش دیگری از این نشست در مورد فعالیت هیات اسکی نیروهای مسلح در رشته اسکی بیاتلون نیز پیشنهاداتی مطرح شد و مقرر گردید بررسی‌های لازم در این زمینه و ظرفیت‌سنجی مربوطه صورت پذیرد تا در صورت امکان بزودی در زمینه فعالیت اسکی بیاتلون برنامه‌ریزی انجام شود.

در پایان این نشست طرفین بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح و فدراسیون اسکی تاکید نمودند و مقرر شد جلسات منظم با حضور طرفین برگزار شود.

در این نشست تندیس یادبودی از سوی رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح به رئیس فدراسیون اسکی اهدا شد.

خبرنگار: مرتضی محسن پور

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید