سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

انتخاب دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی

قهرمان اسبق اسکی جهان و رئیس انجمن اسکی فرانسه به عنوان دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، "میشل ویون" به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) منصوب شد.

اعضای شورای فدراسیون بین‌المللی اسکی در نشست آنلاین خود میشل ویون را به عنوان دبیرکل جدید این فدراسیون با اکثریت آرا انتخاب کردند.

ویون از سال ۲۰۱۰ میلادی رئیس انجمن اسکی کشور فرانسه بوده و از سال ۲۰۰۴ میلادی نیز به عضویت شورای FIS درآمده است. دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی برای تمرکز کامل بر فعالیت جدید خود از عضویت شورای FIS و ریاست انجمن اسکی فرانسه کناره‌گیری کرده است.

یوهان الیاش رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز در مورد دبیرکل جدید این فدراسیون گفته است: میشل ویون بهترین ترکیب از مهارت‌های رهبری و تخصص در ورزش را در سمت خود به عنوان دبیرکل FIS به کار خواهد بست.FIS  واقعا خوش‌شانس است که فردی از بدنه خود را به عنوان دبیرکل جدید معرفی کرده است.

ویون پس از انتخاب به عنوان دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی گفت: بسیار مفتخر هستم که شورای FIS به من اعتماد کرد و این مسئولیت را عهده‌دار شدم. بسیار برای انجام این مسئولیت هیجان دارم و مطمئنم رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی برنامه‌های بسیاری برای پیشرفت FIS  دارد.

دبیرکل کنونی FIS در گذشته به عنوان یک اسکی‌باز حرفه‌ای در مسابقات مختلف حضور یافته و در سال ۱۹۸۲ موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان در اشلادمینگ اتریش شده است.

وی همچنین سه گوی بلورین مسابقات جام‌جهانی اسکی آلپاین را بدست آورده  و سابقه هفت بار عنوان قهرمانی در مسابقات کشور فرانسه را دارد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید