سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نشست مشترک انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران با فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی / گام بلند در توسعه باشگاه‌های در اسکی

نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران استان تهران با رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در راستای توسعه هرچه بیشتر باشگاه‌داری و حضور باشگاه‌ها در ورزش اسکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، در این نشست صمیمی اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران استان تهران پیشنهادات خود در زمینه توسعه امر باشگاه‌داری در رشته اسکی را مطرح نمودند و مقرر گردید تا بزودی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای لیگ اسکی در رشته‌های مختلف و حضور باشگاه‌های ورزشی صورت پذیرد.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی نیز در این نشست، ضمن استقبال از ارتباط با انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران استان تهران، حضور افراد با سابقه و با پتانسیل بالا در این انجمن را اتفاق ویژه‌ای برای ورزش کشور عنوان کرد.

دکتر نظریان خاطر نشان کرد: این انجمن صنفی در طول فعالیت کوتاه‌مدت خود اتفاقات بسیار خوبی را رقم زده و ما نیز از ارتباط دو سویه با این انجمن استقبال می‌کنیم و با هماهنگی هرچه بیشتر شاهد رونق حضور باشگاه‌های ورزشی در رشته اسکی خواهیم بود.

وی افزود: نگاه به بخش خصوصی و درآمدزایی برای ورزشکاران و مربیان از طریق باشگاه‌های ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که از همان ابتدای حضور در فدراسیون به دنبال آن بوده و هستم.

همچنین کاوه صدقی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران استان تهران نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های گسترده ورزشهای زمستانی به ویژه اسکی خاطر نشان کرد: با توجه به شناختی که از ورزش اسکی دارم، تردید ندارم که این رشته ورزشی ظرفیت بسیار گسترده‌ای در جذب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی دارد و امیدوارم همکاری انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران استان تهران و فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی اتفاقات خوبی را در آینده نزدیک برای ورزش اسکی بوجود آورد.

وی افزود: برنامهریزی برای توسعه ورزشهای زمستانی در کشور با جدیت انجام می‌شود و اسکی نیز به عنوان یک رشته ورزشی شاخص در ایران و جهان ظرفیت زیادی برای پیشرفت دارد و در این زمینه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا باشگاه‌های ورزشی در اسکی فعالیت گسترد‌ه‌تری داشته باشند.

در این نشست مقرر شد تا کمیته باشگاه‌داران در فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی راه‌اندازی شود و امور مرتبط با باشگاه‌های اسکی در این کمیته دنبال شود و ارتباط دو سویه میان فدراسیون و انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌های ورزشی برقرار گردد.

همچنین مقرر شد تا باشگاه‌های ورزشی استان تهران در حوزه تورهای گردشگری اسکی بتوانند فعالیت نمایند تا در زمینه توسعه ورزش اسکی در بخش همگانی گام مهمی برداشته شود.

مطرح نمودن ورزش اسکی در کمیسیون ماده پنج نیز از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود و مصوب شد تا با عنوان شدن رشته اسکی در این کمیسیون، بزودی باشگاه‌های ورزشی بتوانند در مسابقات لیگ اسکی نیز حضور داشته باشند.

در این نشست همچنین بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، حمید رحمانیان، حسن میرضا آقابیگ، علی سلامت اعضای هیئت رئیسه انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه‌داران ورزشی، پریسا درشگی دبیر انجمن و جناب آقای ایرانمنش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید