سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست هیات‌های اسکی

نشست هیات‌های اسکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، نشست روسای هیات‌های اسکی با موضوع بررسی برنامه‌های کمیته‌های "استعدادیابی" و "روستایی و عشایری" و همچنین برنامه‌ریزی برای فعالیتهای کمیته امور استان‌ها برگزار شد.

در این نشست که به صورت وبیناری برگزار شد حسین خاکباز سرپرست کمیته روستایی و عشایری برنامه‌های کمیته متبوع خود در زمینه امور استانها را مطرح نمود و از برنامهریزی برای برگزاری جشنواره خوشهچین در استان‌های صاحب پیست اسکی خبر داد.

همچنین علیرضا احمدپور سرپرست کمیته استعدادیابی فدراسیون نیز ضمن ارائه برنامه‌های خود برای حوزه استعدادیابی از برنامه‌ریزی هماهنگ با استان‌ها برای کشف و سرمایه‌گذاری مستعدین اسکی کشور خبر داد.

در ادامه این نشست روسای هیات‌های اسکی ضمن بیان نقطه‌نظرات خود در زمینه برنامه‌های دو کمیته استعدادیابی و روستایی و عشایری مطالبی را نیز در حوزه‌های مختلف مطرح نمودند.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت هیات‌های اسکی استانی، خاطر نشان کرد: هیات‌های اسکی بازوهایی اجرایی و عملیاتی فدراسیون هستند که می‌توانند پیشبرد ورزش اسکی در کشور نقش بسزایی داشته باشند. از ابتدا بر اهمیت نقش روسای هیات‌های اسکی در این رشته تاکید داشتم و همواره معتقدم برای پیشرفت اسکی در کشور استان‌ها باید هرچه بیشتر توانمند شوند.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی خاطر نشان کرد: برنامه عملیاتی فدراسیون تدوین شده و از تمامی ارکان و نقشآفرینان اسکی کشور انتظار داریم با این برنامه همراهی نمایند تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش اسکی در کشور باشیم.

برگزاری اردوها و مسابقات، گسترش برنامه‌های استعدادیابی در تمامی رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون، حمایت هرچه بیشتر ادارات کل ورزش و جوانان از هیات‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری در استان‌ها در فصل جاری، توسعه زیرساخت‌های اسکی در استانها از جمله موارد مطروحه در این نشست آنلاین بود.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید