سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در دیدار با امیر فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در زمینه تفاهم‌نامه مشترک و همچنین همکاری‌های دوجانبه در زمینه ورزش اسکی بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ضمن اشاره به دیدارهای گذشته با مدیران و روسای سازمان‌های تربیت‌بدنی نیروهای مسلح، از همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف استقبال نمود و مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک طرفین بزودی نهایی شود.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی از آمادگی این فدراسیون برای فعالیت در زمینه‌های استعدادیابی، آموزش، مربیان، مسابقات و همچنین همکاری برای حضور موفق اسکی‌بازان در رقابت‌های نظامیان جهان (CISM) خبر داد.

همچنین مقرر گردید تا توسعه زیرساخت‌های پیست اسکی شهید قوطاسلو برای حضور اسکی‌بازان در تمرینات و مسابقات از سوی سازمان تربیت‌بدنی نیروهای مسلح مورد پیگیری قرار گیرد و این پیست مورد تجهیز قرار گیرد.

جناب سروان دکتر رضا شربت زاده رئیس آکادمی ورزش سازمان تربیت‌بدنی ارتش، سرهنگ باقری دبیر سیزم نیروهای مسلح و سرهنگ محمد معظمی مدیر مسابقات و هیا‌ت‌های ورزشی تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح از حاضرین در این نشست بودند.

دکتر نظریان همچنین در نشستی جداگانه با سرهنگ حسین امیدی رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و گفت‌گو نمود و بر ایجاد فرصت‌های همکاری مشترک و ایجاد ظرفیت‌های فعالیت‌ میان فدراسیون اسکی و ورز‌ش‌های زمستانی و سازمان تربیت بدنی ارتش تاکید کرد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید