سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جهان / بازگشت اسطوره ۴۵ ساله با قهرمان؛ مهدی سولقانی در مسیر رسیدن به سکو

روز سوم مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، روز سوم مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان به میزبانی جمهوری چک در حالی دنبال شد که یان نمک اسطوره رشته اسکی چمن در ۴۵ سالگی بازهم شگفتی‌ساز شد و به عنوان قهرمانی رسید.

در رقابت‌های روز سوم که در رشته سوپرجی دنبال شد، یان نمک از جمهوری چک به مقام قهرمانی رسید، ادواردو فرائو از ایتالیا دوم شد و یان بوراک دیگر اسکی‌باز کشور میزبان عنوان سوم را به خود اختصاص داد. پس از نمایندگان کشورهای سوئیس و ایتالیا که به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند، مهدی سولقانی ملی‌پوش ایران در جایگاه ششم ایستاد. حسین کلهر دیگر ملی‌پوش اسکی روی چمن ایران نیز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.
در مسابقه امروز مردان ۴۶ اسکی‌باز در خط شروع حضور داشتند.

در بخش بانوان نیز چیساکی مائدا از ژاپن عنوان اول را کسب کرد، دانیلا کروکل از اتریش دوم شد و نیکولا فریکووا از اسلواکی جایگاه سوم را بدست آورد.
در مسابقه امروز بانوان ۲۶ اسکی‌باز در خط شروع حضور داشتند.

در رده‌بندی جوانان مردان نیز نمایندگان ایتالیا اول و سوم شد و اسکی‌باز جمهوری چک جایگاه دوم را کسب کرد . در بخش بانوان نیز نمایندگان ژاپن، چک و اسلواکی به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

مهدی جعفری ملی پوش اسکی چمن جوانان نیز به دلیل مصدومیت با نظر کادر پزشکی مسابقات و تصمیم سرمربی ایران از حضور در ادامه مسابقات منع شد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید