سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جهان / نتایج روز چهارم

روز چهارم رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، روز چهارم مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان به میزبانی جمهوری چک در رشته مارپیچ ترکیبی برگزار شد و دو نماینده کشورمان با بدشانسی در مانش‌های اول و دوم موفق به اتمام مسیر مسابقه خود نشدند.

در مسابقات روز چهارم حسین کلهر ملی‌پوش اسکی روی چمن ایران موفق به اتمام مانش نخست نشد و با بدشانسی از رسیدن به مانش دوم بازماند. مهدی سولقانی دیگر ملی‌پوش اسکی چمن ایران نیز در دروازه‌های پایانی مانش دوم از رسیدن به خط پایان مسابقه بازماند.

در رقابت‌های مردان میرکو هوپی از سوئیس جایگاه نخست را بدست آورد، مارتین بارتاک از جمهوری چک دوم شد و هانس انگرر از اتریش عنوان سوم را به خود اختصاص داد. در بخش مردان ۴۹ اسکی‌باز در خط شروع مسابقه حضور داشتند.

در بخش بانوان نیز چیساکی مائدا از ژاپن همچون روز گذشته عنوان اول را کسب کرد، مارینو مائدا دیگر اسکی‌باز ژاپنی در جایگاه دوم ایستاد و آلنا وسلا از کشور میزبان سوم شد. در مسابقه بانوان ۲۶ اسکی‌باز در خط شروع حضور داشتند.

روز پایانی مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان فردا (شنبه) در رشته مارپیچ کوچک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید