سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

روز پایانی رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جهان / نتایج مسابقات مارپیچ کوچک

مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان با برگزار مسابقات مارپیچ کوچک در روز آخر به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان اسکی چمن در حالی دنبال شد که مهدی سولقانی با وجود کسب جایگاه پنجم مانش نخست در مانش دوم نتوانست به خط پایان برسد.

در روز پایانی مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان که در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد، در مانش نخست مهدی سولقانی در جایگاه پنجم ایستاد. حسین کلهر دیگر ملی پوش ایران متاسفانه موفق نشد به مانش دوم این مسابقه راه یابد.

در پایان مانش نخست مارکو لورنزو دانته گیریتی از ایتالیا در جایگاه نخست ایستاد، مارتین بارتاک از کشور میزبان دوم شد، میرکو هوپی از سوئیس عنوان سوم را در اختیار گرفت و مارسل نپ از آلمان در جایگاه چهارم ایستاد.
 

در پایان این مسابقه و در بخش مردان فیلیپو زامبونی از ايتاليا اول شد، هانس آنگرر از اتریش در جایگاه دوم ایستاد و مارسل نپ از آلمان مقام سوم را کسب کرد.

در بخش بانوان نیز چیساکی مائدا از ژاپن همچون روزهای اخیر اول شد، مارینو چیساکی دیگر نماینده ژاپن جایگاه دوم را کسب کرد و نیکولا فریکووا از اسلواکی عنوان سوم را بدست آورد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید