سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

طرح جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی برای ارائه تجهیزات اسکی با قیمت مناسب / فرصت ویژه برای کشورهای کمتر توسعه یافته

فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) با همکاری تامین‌کنندگان عمده تجهیزات ورزش‌های زمستانی (SRS) در نظر دارند تا لوازم و تجهیزات ورزش اسکی را با قیمت مناسب در اختیار کشورهای مختلف جهان قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، بر اساس این قرارداد، تمامی کشورهای جهان که عضو FIS هستند قادر خواهند بود برای حضور در مسابقات مختلف بین‌المللی اسکی از جمله لیگ بین‌المللی، جام‌جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و دیگر رویدادها تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق فدراسیون بین‌المللی اسکی با قیمت مناسب خریداری نمایند.

این پلت‌فرم جزو اولین مواردی بود که یوهان الیاش رئیس فدراسیون بین‌‌المللی اسکی قول آن را داده بود و حالا ورزشکاران کشورهای مختلف در رشته‌های آلپاین، نوردیک و فری‌استایل که دارای امتیازات جهانی (fis point) هستند، می‌توانند به تجهیزات ورزش اسکی با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنند.

رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی درباره طرح فروش تجهیزات اسکی با قیمت مناسب اظهار کرد: با پیش زمینه‌ای که در زمینه تولیدات لوازم اسکی داشتم، پس از آمدن به فدراسیون بین‌المللی اسکی ایجاد بستری برای خرید لوازم و تجهیزات با قیمت مناسب یکی از نخستین اهداف من بود. این گام بزرگی برای توسعه ورزش اسکی در جهان خواهد بود. این برنامه همچنین به ایجاد یک ارتباط مستقیم میان کشورهای عضو FIS با تولیدکنندگان تجهیزات اسکی کمک خواهد کرد و فرصتی ویژه برای کشورهای کمتر توسعه یافته در ورزش اسکی خواهد بود تا به لوازم و تجهیزات خوب اسکی دست پیدا کنند. در حقیقت این برنامه یک فرصت برد – برد برای اسکی جهان است و سبب توسعه ورزش اسکی در سطح جهان خواهد شد.


مایکل شاینیس رئیس SRS نیز اظهار کرد: باور داریم که این طرح می‌تواند سبب جذب جوانان مشتاق به ورزش زیبای اسکی باشد و این امر برای ما بسیار مهم است. همچنین این طرح نشان می‌دهد که همکاری گسترده‌ای میان ما و فدراسیون بین‌المللی اسکی وجود دارد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید