سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست مشاورین جوان فدراسیون / تاکید رئیس فدراسیون بر استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان

نخستین نشست مشاورین جوان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، در نخستین نشست شورای مشاورین جوانان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، دکتر عباس نظریان در مورد هدف از تشکیل این شورا اظهار کرد: با تشکیل این شورا و بهره بردن از نظرات اسکی‌بازان متخصص و جوانان، راهبردی را در ورزش اسکی دنبال ‌می‌کنیم که در سال‌های آینده قطعا نتایج آن را خواهیم دید. جوانانی که هم در ورزش اسکی دارای تخصص بالایی هستند و هم نظرات کارشناسی خوبی در این عرصه دارند.


وی افزود: اگر می‌خواهیم در اسکی به پیشرفت دست یابیم باید از ظرفیت و توانمندی جوانان استفاده نماییم. از ابتدای حضور در فدراسیونبر اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان تاکید نمودم و حضور و انتصاب جوانان در بخش‌های مختلف فدراسیون نشان از این گفته دارد.


فاطمه کیادربندسری نایب رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز در این نشست اظهار کرد: نگاه به جوانان و بهره بردن از نظرات آنها جزو برنامه‌های اصلی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی است و رئیس فدراسیون نیز نسبت به استفاده از ظرفیت جوانان همواره تاکید دارند.

او خاطر نشان کرد: بی‌شک تشکیل شواری مشاورین جوان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی راهی را برای دریافت نقطه نظرات اسکی‌بازان جوان باز خواهد کرد و در کنار این شورا همواره از تمامی نظرات جوانان علاقه‌مند به اسکی استفاده خواهیم کرد.

اعضای حاضر در این نشست نیز ضمن ارائه طرح نقطه نظرات خود مقرر نمودند تا بزودی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای توسعه اسکی ایران در قالب یک برنامه مدون ارائه نمایند.


در این نشست مهدی سولقانی، سید ستار صید، سید مرتضی جعفری، حسین کلهر، سمیرا زرگری، ثمین داوری حضور داشتند و حامد کیاشمشکی و علیرضا احمدپور نیز به صورت آنلاین سایر اعضا را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید