سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جشنواره برف، شادی در پیست اسکی پولادکف

هشتمین دوره جشنواره برف، شادی در پیست اسکی پولادکف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، هشتمین دوره جشنواره برف، شادی و استعدادیابی استان فارس که شامل استعدادیابی، همایش خردسالان اسکی باز، اجرای حرکات نمایشی اسکی آلپاین و اسنوبرد، مسابقات شادی و نشاط با اسکی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همکاری مدیریت و پرسنل پیست بین‌المللی پولادکف و عوامل اجرایی این جشنواره برگزار شد.

در این مراسم که با شرکت پرشور نونهالان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش اسکی و خانواده‌های آنان برگزار شد حاضرین به صورت نمادین و زیر نظر علیرضا احمدپور مدال‌آور اسکی آلپاین آسیا در مسیر مسابقه شرکت کردند.
محمد یزدان‌پناه رئیس هیات اسکی استان فارس، دکتر ظریفکار از مدیران پیست پولادکف، محمد عزیزمنش رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان، مهندس فروزان شهردار شهر زرقان، ابراهیم خسروانی دبیر هیات اسکی استان فارس از جمله حاضرین در این مراسم بودند.

در این مراسم محمد یزدان‌پناه مهمترین برنامه هیات اسکی فارس را استعدادیابی دانست از فدراسیون اسکی درخواست نمود به صورت جدی برنامه استعدادیابی را حمایت کند تا در آینده پشتوانه قوی و مقتدری از قهرمانان اسکی در سراسر کشور و استانها داشته باشیم.

رئیس هیات اسکی استان فارس خاطر نشان کرد: هیات اسکی فارس یکی از هیاتهای با برنامه، فعال و قوی کشور است که در اسکی همواره جز استانهای برتر بوده و قهرمانان المپیکی وآسیایی نظیر فروغ عباسی وعلیرضا احمدپور از فارس گواه این مدعاست. با مربیان و پیشکسوتان ارزشمندی که در اسکی فارس حضور دارند می‌توان از دل این برنامه‌های استعدادیابی قهرمانان ارزنده‌ای را دوباره در اسکی کشور از استان فارس مشاهده کرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید