سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی

نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) با موضوع ایجاد برخی تغییرات در اساس‌نامه و قوانین این فدراسیون به صورت آنلاین امروز (شانزدهم مهرماه) برگزار شد.

در این نشست اساس‌نامه جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی با 106 رای موافق تصویب شد.


در اصلاحات اساس‌نامه جدید مواردی از قبیل ایجاد محدویت زمانی برای کسب کرسی‌های شورای فدراسیون بین‌المللی و همچنین ریاست این فدراسیون در نظر گرفته شده است. ایجاد برابری جنسیتی در شورای فدراسیون بین‌المللی اسکی و انعطاف‌پذیری بیشتر برای ایجاد تغییرات از دیگر موارد مصوب در این نشست بود.
 

از دیگر مواردی که در نشست فدراسیون بین‌المللی اسکی مورد رای‌گیری قرار گرفت، تغییر نام این فدراسیون بود که در نهایت دو نام "فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های برفی" و "فدراسیون بین‌المللی اسکی و اسنوبرد" پیشنهاد و رای‌گیری شد که در پایان هیچ کدام از این دو نام رای نیاورد.

یوهان الیاش رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز در نشست اظهار کرد: وقتی به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی انتخاب شدم نوید تغییرات را دادم و امروز مفتخر هستم به نقطه عطفی با تغییرات در اساس‌نامه رسیده‌ایم. ما اکنون چشم‌انداز موثری برای ایجاد تغییرات و رسیدن به اهداف خود داریم. این تغییرات مقدمات یک مدیریت خوب و شفاف را به وجود می‌آورد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم درآمد خود را افزایش دهیم و به این ترتیب بودجه بیشتری را در اختیار فدراسیون‌ها و انجمن‌های اسکی سراسر جهان قرار خواهیم داد. البته برنامه‌هایی برای افزایش جوایز ورزشکاران در مسابقات مختلف داریم.

در نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی اسکی، دکتر عباس نظریان رئیس، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر و فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکی ایران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید