سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

توجه ویژه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به فرهنگ و دیپلماسی ورزشی؛

از اهدای کتاب در اردو تا بروشور و لوح فشرده معرفی کشور به زبان انگلیسی

یکی از برنامه های مورد تاکید این روزهای فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برنامه های فرهنگی و توجه خاص و ویژه به دیپلماسی عمومی به ویژه دیپلماسی ورزشی است.

به گزارش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، ورزش این کالای سنتی در دنیای مدرن اگرچه در طی دو سال اخیر و با شیوع ویروس کرونا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و لطمه های زیادی را متحمل شد، ولی همچنان استوار و پابرجا باقی مانده است و به عنوان زبانی مشترک و موثر در گفتگوی بین ملت هاست.

رییس فدراسیون اسکی

در ورزش های زمستانی به ویژه رشته اسکی با توجه به شرایط خاص و ویژه آن تا جایی که در کنار المپیک تابستانی که مختص دیگر رشته هاست اینجا بازی های المپیک زمستانی هر چهار سال با شور و هیجان خاصی پیگیری می شود بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی وجود دارد از این حیث توجه به دیپلماسی عمومی به ویژه دیپلماسی ورزشی راهکاری برای افزایش تعاملات و گسترش ارتباطات با دیگر کشورها به ویژه کشورهای صاحب نام در اسکی و ورزش های زمستانی است.

 

 

 

فدراسیون اسکی که به تازگی نام ورزش های زمستانی را هم به عنوان خود افزوده و حالا مجموعه ای کامل از همه ورزش های زمستانی خواهد بود این روزها در بعد فرهنگی فعالیت های خاص و ویژه ای دارد و اهمیت عباس نظریان رئیس این فدراسیون که چهره ای دانشگاهی است و  به تازگی پژوهشگر شاخص سال ۱۴۰۰ دانشگاه شد به دیپلماسی عمومی خاص و ویژه است.بانوان ورزشکار در نشست فرهنگی

 

برگزاری نخستین نشست فرهنگی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با حضور ملی پوشان و کادر فنی و گپ و گفت صمیمانه مسئولان فدراسیون اسکی در نقش “پدر خانواده”  با سرمایه های ورزشی کشور از جمله اقدامات این روزهای فدراسیون است.

توجه یه امور فرهنگی تا دل اردوی تیم های ملی اسکی هم رخنه کرده و از اقدامات کوچک اما اثرگذار همچون توزیع کتاب بین ملی پوشان برای استفاده در اوقات فراغت آغاز شده است. مسائلی هرچند کوچک که با توجه ویژه به آن می توان شاهد اثرات مثبت فرهنگی در بازه کوتاه مدت و بلند مدت شد.

 

نشست فدراسیون با حضور ورزشکاران

یکی دیگر از اقدامات خاص و ویژه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی تهیه بروشور و لوح های فشرده معرفی میهن عزیزمان به زبان انگلیسی  و اهدا آن به ورزشکاران کشورهای دیگر است اقدامی در راستای نمایش فرهنگ خاص و ویژه کشور و معرفی آن در سطح بین الملل.

آنچه مسلم است ورزش دیگر یک فعالیت پاره وقت تفریحی به شمار نمی رود بلکه ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... آن دارای اهمیت ویژه ای است و برای فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی این نقطه شروع فعالیتی گسترده در راستای فرهنگی و دیپلماسی و توسعه بین المللی است، شروعی که ادامه آن برنامه ریزی، اهتمام و توجه خاص و ویژه ای را می طلبد.

 

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید