سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری رقابت‌های اسنوبرد شهرنشینان در پیست اسکی توچال

رقابت‌های اسنوبرد شهرنشینان در پیست اسکی توچال برگزار شد.

رقابت‌های اسنوبرد شهرنشینان در پیست اسکی توچال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، رقابت‌های اسنوبرد شهرنشینان در پیست اسکی توچال (جام فجر توچال) با حضور پر تعداد اسنوبردبازان و با همکاری فدراسیون اسکی، پیست اسکی توچال، کمیته شهرنشینان فدراسیون اسکی و هیات اسکی استان تهران برگزار شد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۱۰ شرکت‌‌کننده در رده‌های سنی مختلف و در رشته مارپیچ بزرگ برگزار شد، به نفرات برتر علاوه بر اهدای تندیس‌های یادبود هدایایی نیز اهدا شد.

در پایان این مسابقه آرمین حسن‌زاده، آریا علی‌مراد و آراد مسعودیان نفرات اول تا سوم گروه خردسالان شدند. در گروه سنی زیر ۲۰ سال بانوان ثمین بحرینیان و روژین ارجمندی رتبه اول و دوم را کسب کردند و در بخش مردان پویان منیعی، شروین غلامی‌فر و آرمان قره‌باغی نفرات اول تا سوم شدند این گروه شدند.

در رده سنی بالای ۲۰ سال شیده قنبرزاده، سحر زلقی و نسیم حسنوند به ترتیب به رتبه اول تا سوم دست یافتند و در بخش مردان نیز محمد شهداد، آرش ساکی و امیر جلالی عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در مراسم پایانی این مسابقات و اهدای مدال این مسابقه دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی، مهندس روح‌الله امداد مدیر عامل مجموعه توچال، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، سرهنگ اسدالهی فرمانده پلیس کوهستان، مرتضی ساوه‌شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران، علیرضا تحویلداران سرپرست کمیته شهرنشینان فدراسیون اسکی و جمعی از مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران و اسکی‌بازان حضور داشتند.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید